Saturday, September 24, 2011

##24th Sept 2011-1991=20th YO##

assalamulaikum...:)

hoooooooo hoooooo oi!
hari ni aku betul2 rasa gumbira...
cer korang teka kenapa?
teka lah..teka lah!! LOL
(gedik style pondan)

semua tgk tajuk entry kat atas!
haa ape tu?ape tu?
mesti korang dah boleh agak kan..
of kos laa birthday..
hahaha

(fuhh fuhh! tiup lilin even takde lilin)


tepat jam 0000 tadi..
berduyun-duyun pesanan memenuhi ruang 'peti masuk'ku..
ada juga yang nak 'paw' hadiah dari aku.
cett! padahal aku yang patut 'paw' dieorang semua kan!
tapi rasa terharu jugalah kerana ada yang sudi ingat akan aku yang tak seberapa ni..


tak sangka,diam tak diam..
sudah mencecah ke angka 2 didepannya...
actly tanggal ini merupakan tanggal yg cukup bermakna dalam hidup aku..
sebabnya ia menunjukkan dan menyimbolkan bahawa sudah 20 tahun aku bernafas..
( menyimbolkan??ape tu??)


20 tahun menghirup udara kepunyaan Ilahi..
20 tahun mencari erti kehidupan yan sebenar..
20 tahun menjadi anak yang nakal..
20 tahun memikul tanggungjawab atas nama ini...
20 tahun mencari pengalaman hidup...
20 tahun membuat kawan...
20 tahun buat orang tertawa dan tersenyum..
20 tahun meloyar buruk dengan orang..
20 tahun buat orang rasa bersirap..
20 tahun buat orang lain berkecil hati dengan aku...
20 tahun banyak main..


HAIHH!! macam2 kalau nak diikutkan
tapi bile difikir-fikirkan semula kan..
pasti lebih timbangan dosa berbanding pahala kan??..
( tetibe become sebak inside!!)
aku berharap pasni aku akan lebih merubahkan diri ini kearah yang lebih cerah even aku ni tak cerah..
hahaha


even sudah bertahun-tahun tiada lilin kek untuk ditiup..
(dah besar kot,dah boleh jadi bapak orang pon)
namun,kucupan ikhlas dari mak ngan bapak tetap yang aku nanti2kan..
tiada apa yang aku harapkan selain keredaan dalam hidup,
kasih sayang dari keluarga seluruhnya..
kawan2..:)
terima kasih atas semua sokongan korang selama ni..
thanks jugak for all the wishes...
adios amigos,aku berambos!
hahaha


p/s : 1-big thanz to mr bapak coz hadiah motor baru tadi..:)
suzuki shogun 125rr..
hihihi lav u la bapak!
2-teringin nak makan cheesecakes :')

4 comments:

  1. perghh...untong laaa dpt pezen motor...nextyme dpt pezen umah plak...pastu dpt bini...hahaha

    ReplyDelete