Sunday, April 15, 2012

aku teringat...

puhh puhh!
*berhabuk habis...

ASSALAMUALAIKUM..
hellooww..cousin..

dah lama siak aku tak update blog rupanya..
aku pun dah lupa yang aku ada blog..
hahaha takde pun kepentingannya bagi aku..
dulu buat pun ikut-ikut orang..
inilah manusia,apa orang ada..kita pun nak ada juga..
manusia ialah makhluk aneh..
lol..nak tengok benda lagi pelik yang manusia suka buat.
LAGI-LAGI masa zaman belum sunat dulu..
lai2 ah chai!
pada aku,kalau benda ni tak berlaku pada korang,korang bukan penduduk asal bumi...
LOL :D

antara keBANGANGannya adalah seperti berikut ;




tekap duit syiling! lagi2 time pendidikan seni
lukisan paling senang nak buat!





cucuk kulit jari guna jarum peniti..pastu tunjuk dekat member,ckp..aku kebal! dgn takburnya..
hahaha



siapa tak mengalami pengalaman ni,bermakna dia tak pandai menulis..
hahaha




brick game! pehhh sape yang takde game ni..mmg zaman paleolitik lah masa tu..
aku punye penah kena rampas sekali masa darjah 2..nak show off sgt kt mmber..haa ambik!





selalu cuba untuk megelak dari terkena line2 tiles tu..
haha bongok siak!



*sebenarnya banyak lagi..nanti ada masa aku upload lagi kasi korang tengok tahap mana bangang korang ea..
hehehe..selamat tinggal ismayill..

1 comment: